9 Years..Memori Yang Tak Bisa Dilupakan..

Hai semua...dah lama tak berblog kan...hehehe
biasa laa mood belum ada....
hmm...arini ada mood sikit...nak update cerita yang dah dekat 3 minggu berlalu...
dah nak masuk 3 minggu juga laa aku bertugas di tempat baru...
masih dalam fasa menyesuaikan diri....camtu lah kan..
agak banyak perkara yang perlu dipelajari...
dari pemerhatian....pengalaman...
so biarkan masa berlalu yang menentukan...chewwahh..

ok lah...11.12.2014...satu tarikh yang takkan luput diingatan...
teringat kembali masa aku perlu melaporkan diri pada 01.04.2005 di Muar...
sesuatu yang amat sukar untuk ditafsirkan...
baru setahun bertugas di Selangor, atas masalah peribadi aku ditukarkan ke Muar...
hampir 2 tahun juga aku mengambil masa untuk menyesuaikan diri di Muar dulu...
belajar mengenali sikap dan perangai manusia....bukanlah satu perkara yang mudah...
dan bagaimana kita untuk masuk dalam persekitaran itu...'long story to say"...
so dalam diam tak diam...9 tahun masa berlalu...
macam-macam peristiwa berlaku....
banjir besar...
banjir kecik...
rusuhan...ni lah yang paling dahsyat tu...
tapi aku bersyukur....semua tu memberikan satu pengalaman berharga dalam hidup aku..
Alhamdulillah...tahun ini diberikan rezeki Allah untuk aku dinaikkan pangkat...
rezeki untuk anak-anak juga...
maka disinilah aku ditempatkan...
satu daerah yang bukan asing dan pelik untuk aku...
walaupun terpaksa berjauhan dengan en Hubby...sob...sob..
memang betul...tiada apa pun yang sempurna kat dunia ni...
ada baik...ada buruk...
ada kekurangan...ada kelebihan...
tapi Alhamdulillah...kawan-kawan ditempat baru semuanya ok.....
termasuklah anak-anak buah aku ni..hehehe...
walaupun tak ramai macam dekat Muar dulu...macam-macam karenah..
so thanks gak pada kawan-kawan semua yang sanggup memberikan pelbagai kenagan terindah yang tak akan mampu ku lupakan sepanjang hayat....Luv Uolls....So Much....Keep In Touch Ok....

Jom tengok apa yang mereka buat saya touchingg sangat....

Punch card terakhir......

2 hari sebelum....bermakan sakan di Secret recipe Tangkak....


Kenangan bersama korang takkan luput diingatan...


sempat bergambar dekat mesin punch card....

mereka kawan susah senang aku.....


souvenir yang akan menjadi kenangan....


thanks...uoollss...

gambar kenangan yang akan menjadi tatapan sepanjang zaman...



titipan terakhir buatku....touching sangat....

I'm gonna miss this moment....

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!